Pogoji poslovanja

Splošni pogoji uporabe spletnega mesta Categorical  

 

Splošne pogoje uporabe spletnega mesta in s tem tudi spletnega nakupa določa podjetje Categorical, Sara Ogrin s.p., ki je ponudnik blaga v spletni trgovini Categorical. 

 

Polni podatki podjetja so: 

Categorical, Sara Ogrin s.p.

Sončna pot 32

6320 Portorož

ID za DDV: SI34909311

 

 

Registracija

Ob registraciji v spletno trgovino Categorical pridobi obiskovalec uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo ponudnik objavil na teh straneh.

Nakup je možen tudi brez registracije, kot gost. Tudi v tem primeru kupec z oddajo naročila potrjuje, da sprejema pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo ponudnik objavil na teh straneh.

 

 Cene

Vse cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme avtomatsko generirano elektronsko sporočilo o oddanem naročilu v spletni trgovini). Od tega trenutka so vse cene in pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo, razen v primeru, ko je to izrecno navedeno.

 

 

Načini plačila

Spletna trgovina Categorical omogoča naslednje načine plačila:

• z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju)

• z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Categorical, Sara Ogrin s.p.  - po ponudbi/predračunu.

Pri plačilu po povzetju kupec ob prevzemu paketa ne plača nobenih dodatnih stroškov (vplačnina ipd), ampak le znesek, kot je naveden na potrditvi naročila.

 

 Dostava

Ponudnik bo blago dostavil najkasneje v roku 5 delovnih dni. Če je bilo izbrano plačilo po predračunu, se ta rok začne šteti od datuma prejetja plačila. 

 

Strošek dostave je 4,00 € (DDV že vključen) za nakupe do skupne vrednosti 50,00€. Nad 50,00 € je dostava brezplačna. 

 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD, lahko pa se občasno dostavlja izdelke tudi z drugim ponudnikom. Skladno s poslovanjem tega podjetja bo kupec v primeru, da ga ob dostavi ni na naslovu, kamor je dostavljen paket, o poizkusu vročanja paketa obveščen in se lahko nato dogovori za ponovno dostavo. V ta namen je zahtevani podatek pri naročanju tudi telefonska številka naročnika. 

 

 

Postopek nakupa

 

1. Kupec odda naročilo v spletni trgovini

Po registraciji v spletni trgovini lahko kupec izbere želene artikle in način plačila. Po oddaji naročila kupec prejme avtomatsko generirano obvestilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. 

 

2. Ponudnik obdela in odpošlje naročilo

V primeru, da je kupec izbral plačilo po povzetju, ponudnik odpošlje naročeno blago takoj oz v roku 5 delovnih dni. 

V primeru, da je kupec izbral plačilo po predračunu, ponudnik odpošlje naročeno blago takoj po prejemu sredstev oz v roku 5 delovnih dni po prejemu sredstev. 

Ponudnik lahko v primeru nejasnosti ali težav glede izpolnitve naročila kupca kontaktira za dodatna pojasnila na telefonsko število ali e-naslov, ki ju je kupec vnesel ob registraciji v spletno trgovino. 

 

3. Prevzem paketa

Kupec prejme paket od dostavne službe. V primeru plačila po povzetju, od prejemu paketa tudi plača znesek nakupa. 

 

4. Odstop od nakupa ali reklamacija

Kupec lahko odstopi od nakupa kadarkoli do vročitve paketa ter tudi še 14 dni po prevzemu paketa. Kupec lahko uveljavlja tudi stvarno napako na izdelku. 

 

Račun in predračun

Ob naročilu v spletni trgovini kupec prejme avtomatsko generirano e-sporočilo, ki je podlaga za izvršitev plačila vnaprej (po predračunu). Če bi kupec želi prejeti posebej sestavljen predračun, o tem obvesti ponudnika in mu ga le-ta izda v elektronski obliki, s pošiljanjem na e-naslov.

Ponudnik ob pošiljanju blaga kupcu priloži tudi davčno potrjen račun v papirni obliki, z razčlenjenimi stroški in tudi z navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika. 

   

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da ponudniku v 14 dneh na elektronski naslov ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvuomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ. 

 

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov ponudnika. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 

 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

 

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo (obrazec za odstop od nakupa). Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe na TRR kupca. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

 

Stvarna napaka - reklamacija

Kupec je upravičen do prejema brezhibnih izdelkov, brez stvarnih napak. 

To ni izpolnjeno kadar:

·        artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo

·        se artikel ne ujema z modelom. 

 

 

Spletna trgovina Categorical se trudi, da vedno zagotovi brezhibne izdelke. Če bi do napake vseeno prišlo, nas kupec o tem obvesti v roku 5-ih delovnih dni od prejema artikla in nam izdelek vrne. Po pregledu izdelka se v primeru upravičene reklamacije kupcu ponudi drugi, brezhibni izdelek. 

 

Vračilo izdelka in pošiljanje brezhibnega izdelka se v primeru upravičene reklamacije izvrši na stroške spletne trgovine Categorical. 

 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu (popust in/ali brezplačna poštnina) in je časovno omejena. 

Promocijska koda je kombinacija znakov, ki jo uporabnik vpiše v postopku nakupa v za to predvideno okence. Ob pritisku na znak ''kljukica'' se popust ali brezplačna poštnina avtomatsko obračunata. 

 

 

 Dostopnost informacij

Skladno z zakonodajo bo spletna trgovina Categorical kupcu zagotavljala naslednje informacije:

• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

• dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

• pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

• jasno in nedvoumno določene cene in jasno prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

• način plačila in dostave,

• časovno veljavnost ponudbe,

• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop, vključno s tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno s podatki o službi za stike s kupci.

 

 

Varnost

Spletna trgovina Categorical uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.  

 

 

Reklamna komunikacija

Spletna trgovina Categorical bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik s tem soglaša. 

 

Oglasna elektronska sporočila bodo skladno z zakonodajo jasno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, jasne bodo promocijske akcije in njihovi pogoji, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil in odjave od prejemanja oglasnih sporočil bodo striktno upoštevane. 

    

Pritožbe in spori

Spletna trgovina Categorical spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe se rešujejo s ciljem sporazumne rešitve. Pritožbe se sprejemajo na naslovu info@categorical.si V primeru sodnega spora je pristojno sodišče, kjer ima kupec bivališče. 

 

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Categorical, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Avtorstvo in pravice 

Categorical je registrirana znamka. Naši izdelki in fotografije, teksti in oblikovanje so avtorska dela. Brez predhodnega pisnega dovoljenja jih ni dovoljeno reproducirati ali drugače uporabljati.  

 

Ti splošni pogoji so dostopni v PDF obliki za tisk ali prenos tukaj: KLIKNI